Η σύγχρονη επιχειρησιακή επικοινωνία απαιτεί ένα ενοποιημένο σύστημα που επιτρέπει την εύκολη ροή επικοινωνίας ενσωματώνοντας συσκευές (σταθερά,κινητά τηλέφωνα), ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, φωνητικό ταχυδρομείο, πληροφορίες παρουσίας και τηλεδιασκέψεις ήχου, βίντεο και Web.
Η λύση που προτείνουμε καλύπτει ξενοδοχειακές μονάδες ανεξαρτήτου μεγέθους και πλήθους σημείων, εξασφαλίζει σύγχρονες λειτουργίες, με εξαιρετική ευελιξία αναβάθμισης, προσθήκης λειτουργιών και άλλων χαρακτηριστικών. Αναλαμβάνουμε την τεχνική μελέτη, την ανάπτυξη του δικτύου, την παραμετροποίηση και εγκατάσταση του συστήματος καθώς και τεχνική υποστήριξη.
Αξιοποίηση του υφιστάμενου εξοπλισμού
Δυνατότητα διασύνδεσης με Hotel PMS
Λειτουργία IVR
Λειτουργία Check in / Check out
Υπηρεσία αφύπνισης
Ενεργοποίηση voice mail
Μείωση τηλεπικοινωνιακού κόστους με την χρήση SIP Trunks από πάροχο της επιλογής σας
Η λύση που προτείνουμε καλύπτει μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους και πλήθους σημείων, εξασφαλίζει σύγχρονες λειτουργίες, με εξαιρετική ευελιξία αναβάθμισης, επέκτασης, προσθήκης λειτουργιών και άλλων χαρακτηριστικών.
Αναλαμβάνουμε την τεχνική μελέτη, την ανάπτυξη του δικτύου, την παραμετροποίηση και εγκατάσταση του συστήματος.
Η εταιρεία μας διαθέτει ευέλικτα πακέτα τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση ώστε να ικανοποιούν τις ανα΄γκες των πελατών μας.
Τα συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα πλέον παρουσιάζουν σημαντικά μειονεκτήματα όπως το κόστος και ο περιορισμός στη λειτουργικότητα τους.
Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα , παρέχουν πολλές δυνατότητες τόσο σε τεχνικό επίπεδο, όσο και στις επιθυμητές ανάγκες των επιχειρήσεων. Οι πιστοποιημένοι μηχανικοί μας αναλαμβάνουν όλα τα στάδια υλοποίησης ενός τηλεφωνικού κέντρου με στόχο την σωστή εγκατάσταση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την δυνατότητα μελλοντικής επέκτασής του.
Δρομολόγηση εισερχόμενων κλήσεων σε ομάδες συσκευών ταυτόχρονα
Ουρές προτεραιότητας εισερχομένων κλήσεων
Δρομολόγηση κλήσεων βάσει ώρας και ημέρας
Προσωπικός τηλεφωνητής με αποστολή των ηχογραφημένων μηνυμάτων σε Email (Voicemail)
Υποδοχή εισερχομένων κλήσεων με μενού (Interactive Voice Response)
Δυνατότητα φραγής εισερχόμενων/εξερχομένων κλήσεων
Μεταφορά κλήσεων μεταξύ συσκευών
Τηλεδιάσκεψη με κλήσεις πολλών χρηστών